آهنگ تصور کن - جان لنون
خنده بازار موش موشی
شنبه 16 دی 1391برچسب:, :: 21:20 :: نويسنده : موش موشی

  

 

متن و ترجمه آهنگ:

Imagine there’s no heaven
تصور کن بهشتی در کار نیست

 

It’s easy if you try
کار آسانی است اگر سعی کنی

 

No hell below us,
و جهنمی آن پائینها وجود ندارد

 

above us only sky,
بالای سرمان فقط آسمان است

 

Imagine all the people
و تصور کن همه آدمها

 

living for today…
فقط برای امروز زندگی می کنند

 

Imagine there’s no countries
تصور کن هیچ کشوری وجود ندارد

 

It isn’t hard to do
کار سختی نیست

 

Nothing to kill or die for
دلیلی برای کشتن یا مردن نیست

 

No religion too
و مذهبی نیز در کار نیست

 

Imagine all the people
تصور کن همه مردم

 

living life in peace…
در صلح زندگی می کنند

 

You may say I’m a dreamer
ممکن است بگوئی من خیالبافم

 

but I’m not the only one
اما من فقط یکی نیستم

 

I hope some day you’ll join us
امیدوارم روزی تو هم با ما باشی

 

And the world will be as one
و تمام زمین قطعه ای واحد باشد

 

Imagine all the people
تصور کن که تمام مردم

 

sharing the entire world…
سهمی از تمام زمین دارند

 

You may say I’m a dreamer
ممکن است بگوئی من خیالبافم

 

but I’m not the only one
اما من تنها نیستم

 

I hope some day you’ll join us
امیدوارم روزی تو هم با ما باشی

 

And the world will live as one
و تمام زمین قطعه ای واحد باشد

 

Imagine no possessions
تصور کن هیچ مالکیتی در کار نیست

 

I wonder if you can
من تعجب می کنم اگر تو بتوانی

 

No need for greed or hunger
نیازی به طمع و یا گرسنگی نیست

 

a brotherhood of man

برادری همه آدمها

 

Imagine all the people
تصور کن که تمام مردم

 

sharing all the world…
در تمام جهان سهیم هستند

 

You may say I’m a dreamer
ممکن است بگوئی من خیالبافم

 

but I’m not the only one
اما من تنها نیستم

 

I hope some day you’ll join us
امیدوارم تو هم روزی با ما باشی

 

and the world will live as one

و تمام زمین قطعه ای واحد باشد

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 13692
تعداد مطالب : 194
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1